Wysłany: 2005-12-27, 20:01 Manga =] Polecający: 'Znaczenie imion' ;)
Przyznać się kto lubi, przyznać się kto zna I nie przyznawać się kto nie lubi i nie zna, bo psem poszczuję :angry_chair: Żartuję
Rozwiany włos, niekoniecznie duże, ale bardzo wyraziste oczęta, nonszalancja i wszystko inne- to uwielbiam. Kocham natomiast to, ze do wielu spraw mają inne nastawienie- takie podobne do mojego...a może ja mam takie a nie inne, bo od dzieciństwa mi towarzyszy?
Manga.
a tutaj na ten przykład możemy wrzucić taki sobie obrazeczek z jednej z moich ulubionych- Alichino
mam nadzieję, że ktoś się odezwie w tym temacie
_________________ A za zakrętem czekał... Kret!
+___+
Dobry Kret nie jest zły
Jeśli o mnie chodzi to ja lubie. Najbardziej Dragon Balla i Naruto. Ale nie znam się aż tak dobrze na tym. Poprostu z tych co obejżałem te dwie najbardziej mi się spodobały. Uwielbiam z Daragon Balla Vegete lub Frezera.
ja też lubie mange..choć raczej bardziej anime ulubione serie naruto, teraz nawet do gustu przypadł mi bleach..no i oczywiście klasyka czyli DB, saint seyia,yataman czy general daimos eh lezka sie w oku kreci jak sobie przypomne gdy będac małym oglądalem te stare dobre anime :cry:
Wysłany: 2005-12-27, 22:28
Polecający: baba jaga ;P
no ja lubie ... ;] wiele mi sie przez raczki przewinelo postaram sie wymienic te wszystkie ktore mi sie podobaly ... /bardzo malo mi sie nie podobalo.. chyba zadna tak naprawde xDD /
Love Hina
Vampire Princess Miyu
Video Girl Ai
em Fushigi Yuugi
Great Teacher Onizuka
Gilgamesh
Evangelion
huh =.='
ile tego jest hmmm
mam wymieniac dalej ?? =.='
Ghost in the Shell of korzz ;P
ej no nie pamietam ;P ale skleroza ^^
aaaaa zapomnialabym Records of Lodoss war
emmm no i te co kiedys lecialy w TV ;P
ale fakt standart duze oczka nogi po szyje ^^ to jest piekne
aaaaa Chobbits o jeszcze to .. huh =.=' mowie skleroza