Chyba nie znajdę lepszego działu niż hobby aby pokazać parę swoich tworów?
A więc - rysuję i ćwiczę od 3 lat. Wiążę z tym swoją przyszłość, chciałbym aby wyszło, daję sobie jeszcze 3 lata. Chciałbym aby coś z tego wyszło. Co do próbki moich prac - proszę:
Proszę o komentarze i wytykanie niedociągnięć. Franky to moja najstarsza praca, sprzed około 2 lat, reszta ma góra 3 miesiące. Co jakiś czas będę dodawać kolejne prace, ewentualne zamówienia także będą realizowane gdy będę miał czas, więc jeżeli ktoś chce aby coś mu narysować - piszcie. ;)
Ah, zapomniałem wspomnieć - Franky i Luffy to postacie wymyślone przez Eiichiro Odę - twórcę mangi One Piece. Nie są odrysowywane itp., po prostu sama postać nie jest moja.
Lewa noga dziewczyny na ostatnim szkicu wygląda trochę dziwnie... ale poza tym chyba nieźle Ci idzie. Nie jest to typ rysunku, który najbardziej lubię, ale coś w sobie mają ;]
Luffy jest człowiekiem z gumy - stąd jego ręka jest taka wydłużona.
Co do mojego stylu to eee... nie wiem co powiedzieć. Kawaii to to nie jest, bo taki nie istnieje. A i manga to także nie jest, bardziej europejskie cartoon, może nie widać tego na tych rysunkach, na nowszym będzie.
A co do samej mangi - One Piece ma już 506 odcinków po 20 stron każdy. Manga ta wciąż od ponad 10 lat bije rekordy popularności a Naruto, Bleach czy inna komercha mogą całować jej stopy. Polecam, nikt się nie zawiedzie na tym komiksie.
Ładne,ja też lubię malować,również mangę i anime,choć to bardziej na zwykłych kartkach,długopisem.Raczej z rysunków się śmieją,a konkretniej z 'dużych oczów'^^
Chyba najbardziej podoba mi się pierwszy rysunek,najmniej ostatni.Choć w tym pierwszym koleś na całym ciele jest łysy,tylko łydki ma owłosione w paru miejscach.Nie wiem,może o to chodzi,nie znam się,w każdym razie to mnie trochę zdziwiło.
_________________ człowiekiem jestem i nic co słodkie nie jest mi obce
_________________ Śmierci się nie lękam,
Chociaż mówią,że trzeba.
Nie ma dla mnie Boga,
Nie ma dla mnie Nieba.