• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Czat • Katalog Firm
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

rudzikowa  

Wysłany: 2008-07-24, 13:40   Początki.

Witam i proszę o wyrozumiałość. Nie mam się zbytnio do kogo zwrócić z tą sprawą, więc liczę na Waszą pomoc.

Mam zamiar zmienić fryzurę, ściąć włosy w tzw. boba, czyli przy karku z tyłu dosyć krótko, a przy twarzy asymetrycznie i dłużej. Mam dosyć długie włosy (za łopatki) i chciałabym urozmaicić tą fryzurę trzema dredami z tyłu przy karku. Zupełnie nie znam się na procesie tworzenia czy pielęgnacji dredów więc zwracam się do Was o pomoc. Mam cienkie włosy i nie mam pojęcia ile włosów zostawić do zaplecenia dredów. Wiem, że dred nie będzie dorównywał długością moim obecnym włosów. Czy jest więc możliwość doplecenia z naturalnych (tych ściętych włosów) aby dreda przedłużyć? No i na koniec dosyć naiwne pytanie, o ile skracają się dredy po zapleceniu w stosunku do pierwotnej długości? I jak ma się grubość wydzielonego pasma do grubości dreda?

Z góry dziękuję za pomoc, myślę, że całość będzie dosyć efektownie wyglądać ;)

Agatha  

Wysłany: 2008-07-24, 20:32   

Hej :)
Ile zostawić włosów? To zależy od tego jak grube dredy chcesz mieć.
Ile się skracają? Wszystko zależy od włosów, tak od 5 do 15 cm?
Czy można ze ściętych włosów dorobić dredy? Oczywiście, jeśli ze ściętych zrobisz dredy, to wtedy już gotowe można połączyć i przedłużyć :)
co do pytania
Cytat:
I jak ma się grubość wydzielonego pasma do grubości dreda?

trudno mi na nie odpowiedzieć, trzeba to sobie trochę wyobrazić :D

włóczka 

Wysłany: 2008-08-18, 10:55   Re: Początki.